توسعه توان موشکی عامل افزایش اقتدار کشور است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

توسعه توان موشکی عامل افزایش اقتدار کشور است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما ذره‌ای از آمادگی و برنامه های مرتبط با توان دفاعی خود کوتاه نمی‌آییم، گفت: هرچه ابزار موشکی ما خصوصا در زمینه برد موشکی افزایش یابد، قدرت ما نیز بیشتر خواهد شد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه اجزای نیروهای مسلح اعم از ارتش،‌ سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع از یک پیکر هستند و همه ما یک اندیشه را دنبال می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: ما به  هیچ وجه به کشورهای غربی لبخند نمی‌زنیم و آنها نیز هیچ‌گاه از فکر نابودی نظام مقدس ما خارج نمی‌شوند. این خامی برخی از مسئولین کشور است که فکر می‌کنند با توافق‌های صورت گرفته و این راحت‌باش‌هایی که آنها به ما داده‌اند، از خصومت دشمنان علیه ما کاسته شده است.

سرلشکر صالحی در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: اندیشه دشمنان در نابودی جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری ما پایدار است و ما هم باید در برابر آنها ایستادگی کرده و پایدار باشیم. ما ذره‌ای از آمادگی و برنامه‌های مرتبط با توان دفاعی کوتاه نمی‌آییم و هرچه ابزار موشکی ما مخصوصا در زمینه برد موشکی افزایش یابد، قدرت ما نیز بیشتر خواهد شد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا